Καλό καλοκαίρι και καλές αναγνώσεις σε όλους!
Γλώσσα και Μαθηματικά: Ζητήματα κατανόησης κειμένου
-
Πώς συνδέεται η κατανόηση της γλώσσας με τη μαθηματική σκέψη και την
επίλυση προβλημάτων στην τάξη; Αυτό το ερώτημα βρέθηκε στο επίκεντρο της
2ης Επιμορφωτ...
Πριν από 2 εβδομάδες

Καλές και ξεκούραστες να είναι οι διακοπές όλων μας μα πιστεύω ότι ετούτη η ανάπαυλα θα είναι τυπική, τουλάχιστον ως προς την ανάγνωση: δεν νομίζω ότι ένας βιβλιόφιλος θα αφήσει ποτέ τα δάχτυλά του να τεμπελιάσουν! Όλο και κάποιες σελίδες παραπάνω θα γυρίσουν, εκτός βέβαια εκείνες του Γκ.Μαρτίνες. :-))
Χρυσούλα
Χαχα! Δεν εννοούσα βέβαια διακοπές από την ανάγνωση! Μακριά από μας...! Εξάλλου δεν νοείται για μας καλοκαίρι χωρίς βιβλίο στο χέρι. (Για αυτό λες κάποια βιβλία μυρίζουν καρπούζι κι αντηλιακό;):-)
Παναγιώτης
Συγχαρητήρια παιδιά, πολύ καλή δουλεία το blog σας. Να είστε καλά..
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια, φίλε και συνάδελφε!
Βιβλίο και αντηλιακό ! Ο τέλειος συνδυασμός. Ελένη